fotopoulsen Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Anderledes og stilig skarvebilde. Et godt situasjonsbilde. Han rister så vannet spruter
Albert Andersson Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Hei, Trond. Dette bildet av en skarv er fint, da "nærheten" til fuglen er langt mer åpenbar enn i bildet jeg la ut i går. Lys, farger og kontraster er også bedre, - for ikke å nevne detaljer ! Hvor stor avstand (omtrentlig) var det mellom deg og skarven ? Det er fint å få bilder til sammenligning, da det letter arbeidet med å identifisere følgende: "Hva kunne eller burde jeg ha gjort annerledes for å få et bedre bilde ?". Vennlig hilsen Albert Andersson.
MotoG Skrevet 26. august 2013 Skrevet 26. august 2013 Fint eksponert skarv, bra treff med lukkertiden som gir liv til bildet. Mvh Melvin
Trond Trondsen Skrevet 26. august 2013 Forfatter Skrevet 26. august 2013 Hei, Trond. Dette bildet av en skarv er fint, da "nærheten" til fuglen er langt mer åpenbar enn i bildet jeg la ut i går. Lys, farger og kontraster er også bedre, - for ikke å nevne detaljer ! Hvor stor avstand (omtrentlig) var det mellom deg og skarven ? Det er fint å få bilder til sammenligning, da det letter arbeidet med å identifisere følgende: "Hva kunne eller burde jeg ha gjort annerledes for å få et bedre bilde ?". Vennlig hilsen Albert Andersson. Takk Albert. tror det va ca 10 meter
Anbefalte innlegg