OF5 Skrevet 12. august 2013 Skrevet 12. august 2013 (endret) Ja, som tittelen sier, så får jeg ikke logget meg på verken VIGO eller Lånekassen. Etter å ha tastet inn fødselsnummer og passord så skal man få tilsendt en kode på SMS. Problemet her er bare at jeg ikke får noen SMS med kode på. Kan dette skyldes at jeg nylig har fått ny mobil med nytt simkort? Har fortsatt samme nummeret. Noen som opplever det samme? Endret 12. august 2013 av OF5
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 12. august 2013 Skrevet 12. august 2013 Har iallefall ikke opplevd det, men det går vel an å bruke pinkoder i det brevet istedet for koden på mobil?
OF5 Skrevet 12. august 2013 Forfatter Skrevet 12. august 2013 Heheh, har ærlig talt ikke peiling på hvor jeg har gjort av det brevet
Salamanderhodet Skrevet 12. august 2013 Skrevet 12. august 2013 Jeg får koden tilsendt, men etter jeg har tastet den inn står det at det har oppstått en feil. Slik har det vært i over et døgn nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå