stine55 Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Hei Torhild det er et fint bilde, skarpepunkten ligger helt riktig som det skal. Liker jeg veldig god Mvh Stine 1
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Hei Torhild :)det er et fint bilde, skarpepunkten ligger helt riktig som det skal.Liker jeg veldig god ;)Mvh Stine Tusen takk
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Gult er kult! Fint nærbilde av bærerne! Takk-takk
Mystikus Skrevet 3. august 2013 Skrevet 3. august 2013 Flott eksponert og med vakkert lys, Torhild ! Kanskje kunne du også tatt et bilde der du komponerer slik at hele bildeflata fylles av planten. Opplever at det svarte tar for mye oppmerksomhet 1
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2013 Forfatter Skrevet 3. august 2013 Flott eksponert og med vakkert lys, Torhild !Kanskje kunne du også tatt et bilde der du komponerer slik at hele bildeflata fylles av planten.Opplever at det svarte tar for mye oppmerksomhet Ja der har du et godt poeng .... neste gang prøver jeg det
Anbefalte innlegg