Gå til innhold

Utviklere til Java-spillprosjekt søkes!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8xZzkwHK

Hva skjer med dette prosjektet?

 

Likte denne tråden. Elsker å se at folk holder på med prosjekter som dette. Spesielt hvis du er 15 år og progger dette i Java :)

 

Respekt!

Lenke til kommentar

Hva skjer med dette prosjektet?

 

Likte denne tråden. Elsker å se at folk holder på med prosjekter som dette. Spesielt hvis du er 15 år og progger dette i Java :)

 

Respekt!

Takk for positiv tilbakemelding! Prosjektet går greit nok. Jeg bruker så mye tid jeg klarer for å fullføre demoen, men jeg er ikke 100% på java akkurat. Men, jeg har fått to kompiser til å hjelpe meg med iOS versjonen med super enkle kontroller og retina display! Som du ser er karakterdesign ferdig og jeg er veldig fornøyd! Jeg venter med animasjoner til jeg har fått inn alle mekanismer. Pc versjon blir på 60 kr og iOS på 7kr. Håper folk vil støtte Team Useless!

Takk på forhånd!

 

- Svetoma/Markus

Lenke til kommentar

Kjøper iOS-versjonen glatt:)

Forskjellen er at PC versjonen har multiplayer, noe som ikke iOS får.

Er det noen som ønsker at jeg livestreamer arbeidet mitt? Om jeg får ønsker gjør jeg det mer enn gjerne! :)

 

Svetoma/Markus

Endret av Svetoma
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enda en oppdatering :)

  • Menyene er 99,9%(med andre ord ferdig)
  • Lyd når man klikker på knapper
  • Egendesignet musepeker til spillet
  • Erkefiende blir opp til spillerens valg å bestemme hvordan han(/hun?) ser ut.

Ved lansering blir det LAN co-op, men om dere vil ha servere, trenger vi litt mer penger :/

Derfor, blir det mulighet for å donere en tier til spillet for spillerens eget beste. Vi som jobber med spillet ønsker at både vi som lager spillet og de som spiller spillet skal få glede av å spille det beste spillet mulig. Og for dere som lurer på når spillet blir lansert, har satt oss et mål til Våren 2014. Ingen multiplayer på iOS, men til en god pris(7kr).

 

Her er PayPal-linken til donasjonen! Blir kjempeglad om noen donerer!

https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_s-xclick&hosted_button_id=K6B8GWFJ8F2BQ

 

Er det dere lurer på bare spør!

Hilsen en motivert programmerer og designer!

 

- Svetoma/Markus

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har nå sittet her i 20 minutter og lest meg gjennom 5 sider med forumtekst og "wow" er alt jeg har å si. Sinnsykt bra engasjement, dette blir sikkert helt konge! Gleder meg!

 

Livestream hadde vært dritfett, si ifra :)

Jeg har laget meg en konto på Twitch som dere kan følge med på nå under vinterferien ;)

Jeg blir smigret over gode kommentarer, dere gjør at jeg vil fortsette som en spillutvikler :D

Sorry for at jeg ikke har svart, har vært av programmering en god stund, men er klar for å slå tilbake med tidenes beste platformer :D

Er det noen demo ute :) ?

Ingen demo ute, men hvis dere hjelper meg under livestream, hadde det vært fanstastisk!

- Svetoma

Lenke til kommentar

Intressant å lese her! Enig med Skybit, flott å se slikt engasjement. Ser frem til komposisjonsbilder! ;)

 

Ser det er en stund siden updates. Hvordan går det?

Ingen updates hittil, men det kan dere som støtter meg forandre! Trenger folk til å hjelpe med debugging under stream og forslag til innhold. Hadde ikke ville laget spillet uten dere!

- Svetoma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...