Gå til innhold

Bærbar pc til studie og football manager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter en bærbar pc, den kommer i hovesak bli brukt til vanlig bruk som filmer, surfing osv. i tillegg til football manager.

Budsjettet mitt er på rundt 6-7 tusen.

Vil også gjerne ha en skjerm på 14 tommer opptil 16 tommer.

Dette kommer til å være min eneste pc, altså ingen stasjonær i tillegg så den bør være ganske allsidig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje N56VB kunne være aktuell? God skjerm, bra høyttalere, solid byggekvalitet samt at den er kraftig nok til å spille mye mer krevende spill enn Football Manager.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Kanskje N56VB kunne være aktuell? God skjerm, bra høyttalere, solid byggekvalitet samt at den er kraftig nok til å spille mye mer krevende spill enn Football Manager.

Takk for svar, men hvorfor står det ikke prossesor hastighet? Har i tillegg hørt at man bør ha ssd hardisk når spiller FM.

Noen som vet?

Endret av henrinho
Skrevet

Vurderer begge pc-ene, men synes 13 tommer er litt lite. I tillegg er vel 1,7GHz prosessor under minstekravet til FM? Vet du hvorfor prossessor hastigheten ikke er oppgitt på den første pc-en?

Skrevet

Antall GHz spiller egentlig veldig liten rolle med mindre du sammenligner prosessorer med samme arkitektur. Du kan sikkert finne en 5 år gammel prosessor som kjører på 3GHz, men det betyr ikke at den er raskere enn en 1.7GHz prosessor i dag. Hvorfor de ikke har oppgitt klokkehastigheten på N56VB vet jeg ikke. Uansett er basefrekvensen på 3210M 2.5GHz og Turbo-hastigheten er på 3.1GHz. Turbo-hastigheten til Samsung-en er 2.6GHz.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...