Gå til innhold

Ønsker hjelp/forslag til rundt 15-18k.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har sett litt rundt etter en ny pc med mindre hell.

 

-Den skal kunne brukes til 3D Maya animation software og for å spille på.

 

-Skal ha 2 skjermer for enklere bruk når jeg jobber med skole (spill design) hvor det er en del programering og det kommer til å bli mye Maya.

 

-Tastatur og mus

 

- Og selvfølgelig selve pc'n

 

-Jeg kan bygge pc selv.

 

Jeg er ikke satt på noen bestemte skjermkort eller prosessorer, men så my bang for the buck som jeg kan få. Om noen har tips, råd eller rett å slett kan gi meg et eksempel på en komplett pakke som kan tilfredstille disse kravene hadd det vært til stor takk.

 

Prisen kan ligge på rundt 15-18k, men ikke noe over.. som student vil jeg helst slippe unna så billig som mulig:)

 

på forhånd takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja, jeg tror nesten jeg går for 2*8 gb ram. og de skjermene virket veldig fine.. men tror du det er noe grunn til å se etter en i7 prosessor?

 

Eller holder det med den i5'en? har lest/hørt mye bra om den og ser den er med i så å si alle pc oppsett for tiden.

Lenke til kommentar

Bare hyggelig! Angående skjermer, så er XL2411T er fin spillskjerm. U2412M vil ha mye bedre bildekvalitet, men har bare 60Hz, i motsetning til 144Hz på BENQ-en. Kanskje det å kjøpe XL2411T til spilling og U2412M til andre ting hadde vært smart?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...