Gå til innhold

Asdøljuvet på kveldstid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg ser hva du har vært ute etter, men desverre er bildet mørkt og trist. Du har ingen forgrunn i bildet, og heller ingen bakgrunn, så alt som skjer, skjer på samme plan og bildet blir ganske "fryst".

Mitt forslag ville vært å senke kameraet, i tillegg til å bruke en lavere brennvidde og peke det vannrett mot skogen bak.. Eventuelt flyttet kameraet til et sted hvor du kan få med noe spennende i forgrunnen. Det trengs litt mer liv enn bare no vann som renner! :)

Skrevet

Hei! Jeg ser hva du har vært ute etter, men desverre er bildet mørkt og trist. Du har ingen forgrunn i bildet, og heller ingen bakgrunn, så alt som skjer, skjer på samme plan og bildet blir ganske "fryst".Mitt forslag ville vært å senke kameraet, i tillegg til å bruke en lavere brennvidde og peke det vannrett mot skogen bak.. Eventuelt flyttet kameraet til et sted hvor du kan få med noe spennende i forgrunnen. Det trengs litt mer liv enn bare no vann som renner! :)

Ja skjønner hva du mener når du sier det :) Skulle egentlig bare teste litt lang lukkertid, siden jeg ikke er så erfaren fotograf.. Veldig bra med konstruktiv kritikk! Takk!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...