Magnar Bruvik Skrevet 18. juli 2013 Skrevet 18. juli 2013 Nydeleg makro med god komposisjon og flott skarpheit. Likar spesielt godt bakgrunnen med sin todelte farge.
Mystikus Skrevet 18. juli 2013 Skrevet 18. juli 2013 Et veldig fint makrobilde med god skarphet, flott komposisjon og en flott bakgrunn ! Når du nevner at du har satt sammen 3 bilder, er det så at disse bildene ble tatt med ulike fokuspunkt for større dybdeskarphet ? PS: Kanskje du skulle bytte kategori da edderkopper og insekter tilhører forskjellige grupper.
fotogigen Skrevet 18. juli 2013 Forfatter Skrevet 18. juli 2013 Takk for de flotte kommentarene.. ja Birger, det skulle vel egentlig vert under kategorien macro.. Ja det stemmer, tre eksponeringer med forskjøvet fokus. satt sammen i photoshop med den automatiske stacking funksjonen. ( CS 5 )
LAEN Skrevet 18. juli 2013 Skrevet 18. juli 2013 (endret) Jeg har ofte skrytet av dine gode bilder, men denne gangen synes jeg ikke bildet ditt er like bra som det pleier å være. Det er spesielt to ting som jeg vil bemerke. Edderkoppen er badet i veldig hardt lys, man kan se spesielt i ansiktet og på venstre forbein vite refleksjoner fra blitsen som ikke ser bra ut. Det ser ut som edderkoppen er død, jeg ville ha prøvet å rette på bena slik at den kunne gått for å være i live. Endret 18. juli 2013 av LAEN
fotogigen Skrevet 19. juli 2013 Forfatter Skrevet 19. juli 2013 Tusen takk! ALL kritikk er god kritikk. takk for inspill! ( edderkoppen er levende, men noe "kjølig" etter et lite opphold i kjøleskap ;=)
Anbefalte innlegg