Gå til innhold

Tips til sunn frokost?


Anbefalte innlegg

Hei, folkens.

 

Jeg er en gut på 20 år som ønsker å legge om kostholdet mitt, slik jeg holder på nå går rett og slett ikke and lengre. Jeg har aldri vært overvektig og har vært slank gjennom hele livet, sansynligvis siden jeg var veldig aktiv tidligere, men dette har bare blitt dårligere og dårligere jo eldre jeg har blitt.

 

Nå som jeg er 20 år og forbrenningen min har blitt myemye verre, så merker jeg at jeg begynner å legge på meg. Det som irriterer meg er at jeg har en helt vanlig kropp og det er vanskelig å legge merke til noe som helst, men jeg begynner å få mage og jeg ser også at dobbelhaken begynner å ta i form.

 

Det jeg trenger hjelp til er blant annet å finne tips til en sunn frokost. Jeg har så dårlige vaner at jeg ofte bruker å kjøpe meg ei brus og en bollebakke før jobb, i lunch kjøper jeg varm mat på mega, når jeg kommer hjem så spiser jeg det som er til middag og om jeg blir sulten utover dagen så bruker jeg vanligvis bare å steike en grandiosa eller kjøpe noe junk elns.

 

Det er desse vanene som ødelegger for meg. Det at jeg kjøper en slik frokost, det at jeg drar på butikken for å kjøpe meg en pakke potetegull osv.

 

Jeg sliter med å finne alternativ til frokost og lunch siden jeg er så kresen. Jeg er allergisk mot fisk, nøtter og egg. Jeg var allergisk mot melk når jeg var liten så har aldri vendt meg til dette. Jeg liker ikke produkter som feks yoghurt. Jeg vil helst holde meg unna brødmat siden jeg har hørt at dette ikker er så bra å spise for mye av.

 

Noen som har tips? Setter pris på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...