Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallais.

 

Fikk nettopp min Samsung S4 Active fra forsikringsselskapet, via MPX.no. Telefonen leser ikke sim-kortet mitt, og sim-kortet mitt fungerer i andre telefoner (Micro-Sim). Har også testet andre sim-kort (med andre operatører, netcom og tele2) - og disse blir lest i min telefon. Jeg har skaffet nytt sim-kort, og det vil heller ikke leses i min telefon.

 

Hva kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da ville jeg retunert mobilen til MPX, Du har krav på å få dette fikset av forhandler.

 

Snakket med en hyggelig kar fra One Call nå, og vi endte opp med å prøve et nytt sim-kort. De to jeg har prøvd tidligere er nano-sim med adapter for micro, så vi konkluderte med at det kan være noe feil med den nye Samsung S4 Active. Ettersom mitt kort med adapter er testet og fungerte i både vanlig Samsung S4 og iPhone. Nå sender de et micro-sim uten adapter, slik at vi får testet dette før den evt. blir sendt tilbake.

Lenke til kommentar
Snakket med en hyggelig kar fra One Call nå, og vi endte opp med å prøve et nytt sim-kort. De to jeg har prøvd tidligere er nano-sim med adapter for micro, så vi konkluderte med at det kan være noe feil med den nye Samsung S4 Active. Ettersom mitt kort med adapter er testet og fungerte i både vanlig Samsung S4 og iPhone. Nå sender de et micro-sim uten adapter, slik at vi får testet dette før den evt. blir sendt tilbake.

 

da håper jeg det årner seg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...