Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dater en som selger hasj


Anbefalte innlegg

Det er jo i prinsippet det verste som kan skje, å bli tatt med og plassert på glattcella i et par timer, men det kan jo skje hvorenn du er, og uansett hvem du er med - sålenge noen av de andre har det på seg. Dette skjer også svært sjeldent, hvorvidt meg bekjent. Der finnes vel enkelte som får oftere politibesøk enn andre, dette får du høre med han du holder på med. Men sånn sett synes jeg ikke at det burde stoppe deg, om det er eneste "feilen", med dette mannfolket. Av egen erfaring kan hasjrøykere være mye mer hyggelige og gode mennesker, enn andre som ikke driver med den slags.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg har lagt merker til, da på de jeg kjenner som røyker reglemessig, og som i mitt syn er misbruk, typ tilnærmet hver dag, de blir sløvere og mindre intelektuelle, selvom det virker som at når de tar en lengre pause så kommer de opp på et nivå tilnærmet det de var før, det virker også som at om man holder seg til et nivå som ikke involverer store mengder ei heller røyking ofte. Så virker det ikke å ha noen veldig store bivirkninger.

Flere av de jeg kjenner som er tidligere røykere er oppegående mennesker som greier seg utmerket idag, de fleste av de som røyker greier seg også utmerket idag, selvom noen av de er blitt sløvere og dermed kanskje ikke yter så bra som de kunne gjort.

 

Så er det det med om det oppbevares hasj i bolig du disponerer, det burde du ikke gå med på under noen omstendighet, eneste unntaket er om du har en egen utleiedel, som han da leier av deg og som du dermed ikke har noe kontroll over, dette vil også gjøre at du vil få en del spørsmål og trøbbel, men da har du om det ikke kan sannsynliggjøres at du visste om det , muligheten til å benekte kjennskap til det. Men det vil uansett være problemematikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...