Gå til innhold

[Løst] Passer Intuos4 pennespisser på Intous3 penn?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er det noe som har erfaring med om pennespisser fra Intuos4-pennen (KP-501E) passer i en penn beregnet for Intuos3? Pennen jeg har er av typen ZP-501E (Grip pen). Ser ut til at utvalget er større / eksisterende for Intuos4-typen.

 

 

Hvor kjøper dere ekstra spisser til pennene deres? Skulle gjerne hatt noen filt-typer som passer til ZP-501E-pennen, men finner lite utvalg på det norske nettmarkedet. Bestiller gjerne fra utlandet også så lenge portoen er akseptabel.

 

På forhånd, mange takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Er det noe som har erfaring med om pennespisser fra Intuos4-pennen (KP-501E) passer i en penn beregnet for Intuos3? Pennen jeg har er av typen ZP-501E (Grip pen). Ser ut til at utvalget er større / eksisterende for Intuos4-typen.

 

 

Hvor kjøper dere ekstra spisser til pennene deres? Skulle gjerne hatt noen filt-typer som passer til ZP-501E-pennen, men finner lite utvalg på det norske nettmarkedet. Bestiller gjerne fra utlandet også så lenge portoen er akseptabel.

 

På forhånd, mange takk!

 

 

Hvis det skulle finnes noen andre i Kongeriket som kan ha interesse for noe så usexy som trådstarter (meg) spør om, så er svaret her :)

 

 

 

"Dear Mister,

 

thank you for your message.

Standard nibs (ref. PSI-A007) do fit to the Intuos3 pens.

Here is the direct link to acquire some:

http://eu.shop.wacom.eu/accessories/cintiq-21ux-dtz-2100/standard-nibs/130?c=70356&sFromAccessoryListing=true&sAccessoryID=&sModel=70356

Intuos4 nibs are supposed to match to Intuos3 pens as well.

I would suggest to place your order through our eStore website.

http://eu.shop.wacom.eu/Accessory

Have a pleasant day.

With Kind Regards,

 

Fabien Vidal

Wacom Technical Support"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...