smort1 Skrevet 7. juli 2013 Skrevet 7. juli 2013 Artig positur, men kunne gjerne sett hele hunden her!
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Enig, med Svein, skulle gjerne sett ekornet også Det er det som er så fint med foto - alltid et hav å ta av
Ulv Sandberg Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)...... mvh Ulv
Laila - Skrevet 8. juli 2013 Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)......mvh Ulv Det fikk du også godt til
Ulv Sandberg Skrevet 8. juli 2013 Forfatter Skrevet 8. juli 2013 Takk til dere begge Svein og Jentungen, for meg var cluet i bildet blikket som for meg viser "jaktinstinktet"...ekornet var nok for lengst kommet seg over i et annet tre :-)......mvh UlvDet fikk du også godt til Takker og bukker! mvh Ulv
Anbefalte innlegg