Gå til innhold

Hvor langt klokker deres 9600 pro-kort?

MixMaster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt har jeg fått opp i 531/351 (gikk ikke lenger i RedLine :woot: ) uten artifacts i 3DM 2003 :D (veit ikke om dette er bra eller ei da.. :-) )

Har klokka det litt ned igjen for ikke å skade kortet, (intil jeg kjøper giant II e.l) da kjøleren min (orginal) er litt syk :p

Hva har dere klart? 8) .. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mitt connect3d r9600 pro oppe i 450/351 stabilt, skal innstallere ny blåsare på gpu i dag så får vi se hva den er god for etter d. Minnet er faktisk 3.3 ns så d er en brukbar oc.

Skrevet

Jepp, investerte i en Icberq4 greie. Kobberkjøler med fancy blått lys!! Pakka den ut i går og den er rimelig mye større enn originalkjøleren. Speilblank finish oxo. D fulgte med 4 kobberkjøleribber til RAMen. Bare "synd" at kortet mitt har 8 RAM brikker. Spurte om på hvilke brikker jeg burde plassere dem på en annen tråd, men lite respons. Mulig jeg bare skipper å sette dem på i d hele tatt.

Skrevet
Har nå kommet opp i 462/374. Virker som om jeg har en søppel gpu og usannsynlig bra ram. 748 i DDR er jo helt genialt med 3.3ns RAM!!

Den ramen hørtes sprek ut! :yes: Vilket program bruker du til oc?

Skrevet

Jeg brukte PowerStrip akkurat nå. På Redline greia var det ikke mulig og stille opp noe. Men det kommer sikkert at av jeg ikke hadde tolmodighet til og knote... Kortet mitt har bare stått i maskinen i 2 timer 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...