wasco Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 En spennende "fortelling" i dette bildet. Men den skjeve brygga irriterer meg litt...
MariSvends Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Skrevet 30. juni 2013 Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. En spennende "fortelling" i dette bildet. Men den skjeve brygga irriterer meg litt... Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk.
wasco Skrevet 30. juni 2013 Skrevet 30. juni 2013 Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. En spennende "fortelling" i dette bildet.Men den skjeve brygga irriterer meg litt...Enig!Valget var skjev vogn eller bakgrunn...Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. Skjønner dilemmaet Men skjevheten kan selvsagt rettes opp i fek Photoshop
MariSvends Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Skrevet 30. juni 2013 Skjønner dilemmaet Men skjevheten kan selvsagt rettes opp i fek Photoshop Det må studeres. Takk for tips!
Anbefalte innlegg