slowmoris Skrevet 26. juni 2013 Skrevet 26. juni 2013 Windows live mail funker ikke. siden 19.06 har jeg ikke fått noe mail, venter på 2 maler fra 2 forskjelige folk som jeg ikke ha fått, men de sier den er sendt. Windows 7 Windows live mail Get Jeg bruker get og leste det var noe med utgående og inkommende e-post. Utgående e-post er: (smtp) 25 Innkommende: (pop3) 995 Er dette riktig?
slowmoris Skrevet 26. juni 2013 Forfatter Skrevet 26. juni 2013 Kan ikke sende eller motta meldinger for kontoen Getmail (vigdismyreng). Tilkoblingen til serveren mislyktes. Server: 'mail.getmail.no' Windows Live Mail Feil-ID: 0x800CCC0E Protokoll: POP3 Port: 25 Sikker (SSL): Ja Kontaktfeil: 10061
Gjest Skrevet 26. juni 2013 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Du bruker SSL, da må du bruke port: 587 - for utgående post (SMTP instillingene) Prøv med det Fra Get sine sider: Skal du bruke din getmail-konto i et e-postprogram, for eksempel Outlook eller Live mail, må du legge inn server- og portinformasjon. Programmet vil selv spørre etter informasjonen når du setter opp kontoen, slik at du slipper å lete. Inkommende e-post Server (IMAP): mail.getmail.no Port: 993 Utgående e-post Server (SMTP): smtp.getmail.no Port for utgående e-post: 587 Huk av for sikker godkjenning (SSL). Endret 26. juni 2013 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå