Gå til innhold

Der bekken gjør en sving


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et fint bilde og hvor versjon 2 og 3 gir mest detaljer, men hvis jeg skal gjøre et valg så blir det versjon 2 som blir mitt valg. Du har gitt bilde tittelen "Der bekken gjør en sving" og om du hadde brukt en annen vinkel, så hadde det kanskje kommet bedre fram. (Svingen altså :-) )

Lenke til kommentar

Et fint bilde og hvor versjon 2 og 3 gir mest detaljer, men hvis jeg skal gjøre et valg så blir det versjon 2 som blir mitt valg. Du har gitt bilde tittelen "Der bekken gjør en sving" og om du hadde brukt en annen vinkel, så hadde det kanskje kommet bedre fram. (Svingen altså :-) )

 

Tusen takk for hyggelig kommentar og fint innspill! :) Ja, du har jo rett i at det ikke er så lett å se at bekken svinger her, det er vel i grunnen helst krusningene på vannet som kan antyde det. :)

Lenke til kommentar

Gratulererer så mye med dagen! Litt usikker på hvem jeg liker best , men velger bort nr.2, liker fargene best på v1 og v3 - opplever begge de to mest naturlig, selv om v3 er varmere enn v1. Liker kanskje varmen i v3best , og skygger, lys osv. best i v1. Så V1 med v3`s varme ?

Lenke til kommentar

Gratulererer så mye med dagen! Litt usikker på hvem jeg liker best , men velger bort nr.2, liker fargene best på v1 og v3 - opplever begge de to mest naturlig, selv om v3 er varmere enn v1. Liker kanskje varmen i v3best , og skygger, lys osv. best i v1. Så V1 med v3`s varme ?

 

Tusen takk, Jentungen 1 ! :) Fint å få høre dine refleksjoner rundt bildet - vi ser nok ganske likt på det. ;)

 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...