Jentungen2 Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ?
LAEN Skrevet 23. juni 2013 Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ? Hei! Insektet er en Kneler, ingen arter av knelere finnes i Norge dessverre. Du kan finne ut mer om insektet på linken under. http://no.wikipedia.org/wiki/Knelere
Reidar1945 Skrevet 23. juni 2013 Forfatter Skrevet 23. juni 2013 Herlig bilde, selv om jeg kanskje opplever det som litt trangt. Flott lys inn fra venstre side i bildet, som gir en flott skygge av insektet i høyre side :-) Facinerende skapning, vet du hva slags insekt det er ? Takk for kommentar. Som LAEN skrev så er det en kneler. Jeg tok bildet utenfor leiligheten vår i Spania. De finnes i flere farger. Har hatt flere grønne i buskene vi har på terrassen.
Anbefalte innlegg