Gå til innhold

Madla 2014


Anbefalte innlegg

Skal ha rekruttperioden min på Madla i begynnelsen av neste år, og lurer på om dere som har vært der ikke kan fortelle litt, eventuelt komme med litt råd og tips om alt mellom himmel og jord?

 

Det hadde jeg satt veldig pris på!

 

Gleder meg mye, men er ikke store kroppen(160cm/50kg) og er redd jeg er for utrent(host...) til å virkelig kunne nyte tiden.

 

Trener selvsagt ganske mye, men ser desverre ikke store forskjellen enda. Noen tips til HVA jeg burde trene?

 

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var i kontigent 1207 (juli 2012) på Madla så kan fortelle litt, jeg. Du skriver begynnelsen av neste år, så regner med januar 2014? Foruten om det mest opplagte, været, kan jeg starte med å fortelle at du ved oppmøte blir delt inn i en tropp, bestående av ca. 30-40 personer. Rekruttperioden over åtte uker kan til tider være slitsomt, med lange dager (opp tidlig og ferdig med oppgaver sent), men det blir så moro og givende som du gjør det til selv.

 

Av tester i trening har man 3000 m, pushups, situps og hangups, så om du har kontroll og trener regelmessig på de øvelsene, er det godt nok. Man kommer seg i gjennom overraskende mye på de åtte ukene, det være seg våpendrill og -puss, feltuke, treningstester, sanitet (veldig mye, bare å forberede seg på mye drilling i dette), trening osv. Det gjelder å innta rekruttperioden på en downright måte, og ikke sløve rundt. Til tider kan befalet være slitsomt og man slipper i enkelte tilfeller å tenke selv, man går rundt som en robot, men det vender man seg fort til.

 

Dette var litt, bare å skyte ut mer om du lurer på noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...