Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilverksted i Flensburg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har jo funnet mange bare lurte på om noen har noen erfaringer eller anbefalinger. Mange verksted som ikke har tid til meg på så kort varsel så må finne så mange som mulig. Du kan komme bort i litt av hvert, f.eks vegpirater.

 

Men beklager at jeg spør..

Lenke til kommentar

Er en SAAB-kar på forumet her du sikkert kan spørre. Kommer ikke på hva han heter. Han har litt peiling på SAAB og kan sikkert peke deg i riktig retning.

 

Er det OML/Skavold han heter eller husker jeg feil?

 

Har funnet alle godkjente Saab verksted i Flensburg området, men er ikke farlig om det ikke er Saab verksted, men er nok ikke dumt å høre på Saab forum heller nei.

Litt off topic: Vet du om man må gå på merkeverksted som samsvarer med bil for å få ny nøkkel? Har fått svar i fra noen, og de sier at de ikke kan skaffe ny. kanskje dette har noe med koding å gjøre?

Lenke til kommentar

Jeg har ingen erfaring med det, men man skulle tro det ja. Aner ikke hvordan det er på SAAB, men det må være noen rutiner rundt det. Jeg tør garantere deg at du sikkert finner mye fornuftig på svenske SAAB-forum, naturlig nok.

 

Av nysgjerrighet, hvordan er det å eie en norsk SAAB nå? Er det kurant eller må du til Sverige for å få noe gjort?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...