Gå til innhold

Samsung s2 falt under oppdatering


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg skulle oppdatere min s2 til jellybean, med odin. Telefonen falt ned fra bordet og Usb kabelen løsna litt. Nå får jeg "Firmware upgrade encountered an issue" og kommer ikke videre, og download mode fungerer ikke på pce'en lengerl, jeg får bare "Windows cant recognize usb device". Hva gjør jeg nå? Den vil heller ikke lade...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beste, om muligens ikke eneste løsning er såkalt factory reset av telefonen.

Slå av mobilen

Hold inne volum opp og power on knappen i noen sekunder til Samsung logoen vises*

Du kan først prøve backup and restore, hjelper ikke det så forsøk wipe data/factory reset.

 

*NB: For å komme til Android system recovery kan variere litt. De vanligste kombinasjonene er:

Hold inne volum opp + power on knappen i noen sekunder til Samsung logoen vises.

Hold inne volum opp + hjem knappen + power on knappen til samsung logoen vises.

Hold inne hjem knappen + power on til Samsung logoen vises.

Du får bare prøve deg frem til du finner riktig kombinasjon.

Lenke til kommentar

Hei

 

Fått det til enda?

 

Om du ikke har lastet ny recovery men bare en ny oppdatering, så skal du komme inn i recovery. Hold inne volume up, power og home knappen.

 

Reset så til factory og clear cache.

 

Får du telefonen i dowload mode? hold inne volume down, power og home knappen til du kommer til den fine android figuren. koble den så til pc din, og sjekk at den laster de korrekte driverne.

 

Har vært borti at nye drivere må inn og alle de gamle må fjernes etter at en update har gått feil.

Endret av Mr.Fekene
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...