Gå til innhold

Americas Army problem


Anbefalte innlegg

Når jeg starter Americas army, eller army operations som det kalles, klarer jeg ikke logge inn.

Jeg går inn på personal jacket, skriver brukernavn og passord, trykker log in, der står den lenge og tygger før den til slutt kommer med "timed out".

Di få gangene det skjer noe annet, står det "transmission complete", men jeg er fremdeles ikke logget inn...

 

Er det nettet til Americas army som er litt treigt og rart, eller er det noe jeg har gjort feil?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har også problemer med America's army,

hver gang jeg prøver å connecte til en server kommer jeg inn, og så blir jeg lempet ut i hoved menyen etter omtrent 1. sekund.

 

jeg har fullført store deler av treningen (markmanship, eller ka det heter, våpen trening og litt på medic) og jeg er logget inn (personal jacket), noen som vet hva jeg må gjøre for å få lov til å spille???

Lenke til kommentar
Jeg har også problemer med America's army,

hver gang jeg prøver å connecte til en server kommer jeg inn, og så blir jeg lempet ut i hoved menyen etter omtrent 1. sekund.

 

jeg har fullført store deler av treningen (markmanship, eller ka det heter, våpen trening og litt på medic) og jeg er logget inn (personal jacket), noen som vet hva jeg må gjøre for å få lov til å spille???

 

Inne på deployment, har du kryssa av punkbuster nede i høyre hjørnet? :wink:

Lenke til kommentar
Nå har det oppstått et nytt problem, hver gang jeg joiner en server får jeg communication error.

Jeg har lest litt på aa forumet, men der sto det bare noe om en ini fil...

Er det noen som vet hva jeg bør gjøre?

 

Har du firewall eller noe slikt? Kan være det...

Finnes også en liten patch som fixer endel småfeil :http://www.aafiles.com/file.info?ID=18573

 

Dersom du har router må du passe på at desse portene er åpne:

UDP 1716 for the game

UDP 1717 for the gamequery

UDP 1718 for master server query

UDP 8777 for standard UT query

UDP 27900 for GameSpy

TCP 20045 for Auth server.

Lenke til kommentar

hehe.... har spillt dette spillet altfor lenge nå..siden versjon 1.1 eller noe.. og har erfart at det ikke er noe annet en tull med serverne til aa... det er sannsynligvis ikke noe feil på din pc.. bare fortsett å trykk på log in til det virker...

 

Lurer på om noen vet om hvordan jeg kan spille lan i dette spillet?

er jo en lan tab under deploy eller hva det står.. men ser ikke at jeg kan gjøre en drittt der???...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...