Gå til innhold

Just me...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det visst Ovidia in fragments på et sjakkbrett.

Lurte først på om det var ett for hvert av dine mange fornavn, men kom til at her var litt for mange.

Nå gjenstår å se om betrakterne blir sjakk matt eller om de som jeg velger å legge igjen noen ord.

Roar

• Liker 1
Skrevet

Her er det visst Ovidia in fragments på et sjakkbrett. Lurte først på om det var ett for hvert av dine mange fornavn, men kom til at her var litt for mange.Nå gjenstår å se om betrakterne blir sjakk matt eller om de som jeg velger å legge igjen noen ord.Roar

Hihih ja det er jo spørsmålet her Roar..hyggelig å få en kommentar fra deg på mitt sjakktrekk i dag ! Ønkser deg en god helg :)

Hilsen fra Tove Caroline Ovidia ;)

Skrevet

Takk for det Jan Erik:) Nei egentlig ikke , men har fått noen forespørsler...blir noe av det som kommer snart.....men ikke som tradisjonell modell......

mvh Tove

Skrevet (endret)

Digger din kreativitet :) Interessant med alle de ulike utsnittene , og farge og hudtoner :) Stilig satt sammen :)

Endret av Jentungen1
Skrevet

Delikate og flott som det pleier og være fra deg , men her er det bare hud og hår i motsetning til det du vanligvis leverer. Med mine øyne ser dette helt topp ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...