Gå til innhold

Nøtteskrike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på..

Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem.

.. men misforstå meg rett; veldig flott bilde!

Fatter ikke hvor du får 'tak i' alle disse flotte fuglemodellene dine - helt supert bilde :)

Tusen takk ;) Nei har temma de da vet du..hehe..nei en må ha tolmodighet og camotelt...og mat...se linken litt lenger oppe i tråden og du finner 300 lokkelyder på fugl,som du kan legge inn på minnekortet i mobilen..om du har mulighet for det da ;)..eller en mp3 spiller,men da må du ha en liten høytaler i tillegg;)

I morgen skal jeg prøve på Elg/Rådyr. Og da ikke i telt,men denne: http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=10&prodid=14195

Endret av Jan Erik Engan

Tja, hva skal man si? Veldig flott. Interessant motiv, skarpt, godt fokus, "øyekontakt", tydelig komposisjon, ingen forstyrrende elementer. Er ikke riktig noe å sette fingeren på..Hvis jeg nå SKAL flisespikke, så er de grå "søylene" litt i veien. På den ene siden balanserer det bildet, men de er litt dominerende hvis man først legger merke til dem... men misforstå meg rett; veldig flott bilde!

Takker ;) Ser den med "søylene" ja,og sitter med samme følelse som deg..er forøverig grantrær..eller stammen om du vil...men løser det enkelt med å bygge om litt på forplassen;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...