Lars1998 Skrevet 1. juni 2013 Skrevet 1. juni 2013 (endret) Kjempe fint bilde, de beste bildene jeg kan se er av dyr! Endret 1. juni 2013 av Larse98
Hans Olav Beck Skrevet 1. juni 2013 Forfatter Skrevet 1. juni 2013 Takk for det Lars. Det er stortsett fugler jeg tar bilder av, men om jeg treffer på andre dyr så havner de på minnekortet de også.
Magnar Bruvik Skrevet 2. juni 2013 Skrevet 2. juni 2013 Meget flott bilete av Hettemåka. Teknisk flott utført! Likar komposisjonen meget godt. Mvh. Magnar
KreativKrabat Skrevet 9. juni 2013 Skrevet 9. juni 2013 Det her er virkelig godt! Liker veldig komposisjonen, med blikkfang (hode, nebb, føtter) plassert litt off-center. Enkelt og tydelig komponert, få, men tydelige farger. Her er det bare å nyte bildet.
Hans Olav Beck Skrevet 9. juni 2013 Forfatter Skrevet 9. juni 2013 Det her er virkelig godt!Liker veldig komposisjonen, med blikkfang (hode, nebb, føtter) plassert litt off-center. Enkelt og tydelig komponert, få, men tydelige farger.Her er det bare å nyte bildet. Takk for det KreativKrabat. Må innrømme at jeg er godt fornøyd med det selv også
Anbefalte innlegg