smort1 Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Flott fangst! Synes det er bra gjort å fange den såpass bra som her! Ikke enkelt, dette!
Tor r Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Klar for landing ingen tvil om det i ett klart levende bilde,der eg falt for V1.
Astrid E. Saltveit Skrevet 28. mai 2013 Skrevet 28. mai 2013 Så nydelig - og jeg så med en gang i oversikten at dette måtte være et bilde fra deg, du har din egen stil og den liker jeg kjempegodt! Jeg liker begge to - fokuset er best på v1, mens dyret kommer best frem på v2 må jeg velge går jeg nok for 2-eren
Tove Iren Torland Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Skrevet 28. mai 2013 Så nydelig - og jeg så med en gang i oversikten at dette måtte være et bilde fra deg, du har din egen stil og den liker jeg kjempegodt! Jeg liker begge to - fokuset er best på v1, mens dyret kommer best frem på v2 må jeg velge går jeg nok for 2-eren Tusen takk Astrid
Tove Iren Torland Skrevet 28. mai 2013 Forfatter Skrevet 28. mai 2013 Klar for landing ingen tvil om det i ett klart levende bilde,der eg falt for V1. Tusen takk
MotoG Skrevet 29. mai 2013 Skrevet 29. mai 2013 Vanskelig å velge hvilken versjon som jeg liker best. I den første har du fått med målet for flua (blomsten), mens du i den andre har fanget den fine bevegelsen i vingene. Meget bra begge, og så er jo dette ikke det enkleste man foretar seg når det gjelder foto. Mvh Melvin
Anbefalte innlegg