Gå til innhold

SELVPORTRET

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte bilde meget godt,farger og lys som sto godt sammen,det enneste eg tenkte litt på om du kunne ha eksponert/sharpen,bare en tanke.

• Liker 1
Skrevet

Likte bilde meget godt,farger og lys som sto godt sammen,det enneste eg tenkte litt på om du kunne ha eksponert/sharpen,bare en tanke.

tusen takk Tor jeg skal prøve..har lite m redigeringsmuligheter da maskinen min er umulig m meg..men skal prøve :)

Skrevet

Veldig kult bilde,hvordan får man til noe sånt? hvilket program er brukt?

likte nr.2 best

Fargerikt Portrett er det deg?

• Liker 1
Skrevet

prøvet få det noe skarpere :)

Hei,

likte nok best personligt V1 det ble litt mye i V2,smaken og baken,men om du bare sharpen øyne i V1 det var muligens det eg savnet litt blikkontakt :)

Tor

• Liker 1
Skrevet
Hei,likte nok best personligt V1 det ble litt mye i V2,smaken og baken,men om du bare sharpen øyne i V1 det var muligens det eg savnet litt blikkontakt :)Tor

jeg er enig m deg men ha dessverre ingen redigeringsmulighet her jeg er nå.. ønsker deg en riktig god helg og tusen takk for kommentaren.... go klem j :)

Skrevet

Veldig kult bilde,hvordan får man til noe sånt? hvilket program er brukt?likte nr.2 bestFargerikt Portrett er det deg?

tusen takk,for det meste bruker jeg photoshop,,men har ikke det her jeg er nå...ja det er meg ...smil :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...