Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vil bli kjent med noen (Førde og omegn)


Anbefalte innlegg

Har feriehus i nærheten av Førde, men kjenner ingen i området. Har liksom ikke vært behov for det, ettersom jeg har vært der så sjelden, men nå som jeg er blitt eldre og kan komme meg der som jeg selv ønsker, blir det oftere. Da skulle det være greit med noen bekjente jeg kunne tilbringe litt tid med når jeg er der. Men vet liksom ikke hvordan jeg skal få det til, ettersom jeg ikke er typen som stopper folk og sier hei. Hehe. Så har aldri skrevet etter slikt før sånn som nå, så dette er litt spesielt kjenner jeg.

 

Er jente og 22, egentlig ganske allsidig, men veldig glad i alt som har med bil å gjøre... Bil er min store lidenskap, så definitivt det viktigste i livet mitt;) Vil bli kjent med både gutter og jenter. Mellom 19 og 24.

 

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, da sikkert få til ingen er fra det distriktet, men jeg prøver nå likevel. Håper nóen vil si noe :)

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, diskusjon.no er ikke det verste stedet å lete etter folk. :p Selv hører jeg til litt sør for Dale. Er også allsidig, men for tiden går det i noe fag og jobb, og etter eksamen blir fokuset rettet mot å få liv i en gammel Honda-sykkel som står og samler støv. Jeg er forresten 92 modell.

Endret av exonum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...