Nilsmi Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hei, jeg har en Mercedes c220d, 1996 mod. Etter en kjøretur beggynte EDC lampen å lyse. Bilen stoppet. Vil heller ikke starte igjen. Hva kan dette være? Det er halv tank.
KristobalM Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Hei! Kan du tvinge bilen i gang ved å gi gass mens du starter? Skjer det i det hele tatt noe når du skrur på nøkkelen? Fungerer radio etc./har du strøm? Dersom alt annet fungerer syntes jeg det begynner å lukte defekt drivstoffpumpe. Men håper på det beste.
Nilsmi Skrevet 7. mai 2013 Forfatter Skrevet 7. mai 2013 Hei! Kan du tvinge bilen i gang ved å gi gass mens du starter? Skjer det i det hele tatt noe når du skrur på nøkkelen? Fungerer radio etc./har du strøm? Dersom alt annet fungerer syntes jeg det begynner å lukte defekt drivstoffpumpe. Men håper på det beste. Det er deffinitivt strøm på bilen. motoren går rundt men ingen tenning. Jeg kan holde på i ca. 30 sek. Før den begynner å tenne som smått. Men etter at jeg har fått den i gang igjen slokner den med en gang.
KristobalM Skrevet 7. mai 2013 Skrevet 7. mai 2013 Åkei. Jeg ville dratt på merkeverksted for å få lest av feilkodene, dette blir litt vanskelig å fjerndiagnostisere.
Nilsmi Skrevet 13. mai 2013 Forfatter Skrevet 13. mai 2013 Åkei. Jeg ville dratt på merkeverksted for å få lest av feilkodene, dette blir litt vanskelig å fjerndiagnostisere. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå