vestlending1 Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 1. Hvordan forandret Norge seg fra årene etter 1945 til 1980-tallet? Bruk minst tre av disse emnene i sammenligningen: Befolkningsutvikling, innvandring, velstandsnivå, utdanning, konflikter i samfunnet eller politiske forandringer. Hei! Oppgaven er skrevet over og hvis noen har noen innspill, svært viktige hendelser, hvordan jeg bør gå frem og lignende tar jeg det gjerne i mot! Jeg må ha sekser på denne, så tar i mot all hjelp jeg kan få!
Klossmajoren Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 1. Hvordan forandret Norge seg fra årene etter 1945 til 1980-tallet? Bruk minst tre av disse emnene i sammenligningen: Befolkningsutvikling, innvandring, velstandsnivå, utdanning, konflikter i samfunnet eller politiske forandringer. Hei! Oppgaven er skrevet over og hvis noen har noen innspill, svært viktige hendelser, hvordan jeg bør gå frem og lignende tar jeg det gjerne i mot! Jeg må ha sekser på denne, så tar i mot all hjelp jeg kan få! Du må ikke ha sekser på den... og det er en veldig lett oppg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå