pooka2 Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Hver gang jeg slår på pc'en kommer det opp en firkant hvor det står at det mangler noe på pc'en. den kommer opp 10 ganger eller no sånt! Når jeg så skal skru på lyden (høre på mp3 filer i Winamp 2.9) så kommer det opp en firkant til, hvor det står: Bad DirectSound driver .......... etc.... og jeg får ikke hørt på musikk! Hva er det som er i veien her? Har noen peiling? -Danna-
fredde Skrevet 21. september 2003 Skrevet 21. september 2003 Prøv å installer driverne til lydkortet ditt på nytt... eneste jeg kan komme på med en så dårlig beskrivelse av problemet :-) Hva med å si hva som står i de første 10 feilmeldingene ?
pooka2 Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Når jeg starter maskinen kommer dette opp: C:WINDOWSSystem32NTMARTA.DLL er ikke et gyldig windows bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten. Og når jeg sette på Winamp, så kommer dette opp: Bad DirectSound driver. Please instal proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078 Dolby Digital tror jeg at lydkortet er
pooka2 Skrevet 21. september 2003 Forfatter Skrevet 21. september 2003 Når jeg starter maskinen kommer dette opp: C:WINDOWSSystem32NTMARTA.DLL er ikke et gyldig windows bilde. Kontroller dette mot installasjonsdisketten. Og når jeg sette på Winamp, så kommer dette opp: Bad DirectSound driver. Please instal proper drivers or select another device in configuration. Error code: 88780078 Dolby Digital tror jeg at lydkortet er
fredde Skrevet 22. september 2003 Skrevet 22. september 2003 Vet du ikke? Nei desverre hakke peiling, men du kan forsøke å legge feilmeldingen ut på søk i GOOGLE kanskje det kan hjelpe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå