Gå til innhold

>Modding av Chiftec Big Tower<

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sage i døra å sette inn et vindu.... Gjøre noe med toppen, Lakke hele kassa..... Sette inn noe kalde katoder, vifter, vitestyring. Etch på vindue for eks....

Sjekk microplex.no og se hva de har på salg.

Skrevet

Du kan gjøre masse, problemet ligger i at nesten uansett hva du har gjort er det noen som har gjort før deg.. Har selv et Bigtower som jeg har modda, ta en titt i sigg..

Skrevet
En enkel modd som gjør stor forsjell er å lakkere på skrått slik som jeg har gjort her.

den der er jo helt fryktelig, huff; altfor lite vindu bla.bla.bla .. (kjenner du deg igjen?)

Skrevet
Du kan sage i døra å sette inn et vindu.... Gjøre noe med toppen, Lakke hele kassa..... Sette inn noe kalde katoder, vifter, vitestyring. Etch på vindue for eks....

Sjekk microplex.no og se hva de har på salg.

Som yummy (trur det er han iallefall) seier, "Det er montering av hardware, ikkje casemoding".

:woot:

Skrevet
En enkel modd som gjør stor forsjell er å lakkere på skrått slik som jeg har gjort her.

den der er jo helt fryktelig, huff; altfor lite vindu bla.bla.bla .. (kjenner du deg igjen?)

Den er under utvikling, jeg sa aldri at den var pen ;)

Jeg er glad for å få kritikk så jeg kan gjøre ting bedre, så hva om du forandrer

bla.bla.bla
til kritikk? :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...