Gå til innhold

Ny spill pc - 11k med skjerm


Anbefalte innlegg

Dette her er noe for deg:

 

 

 

Oops, 1k for mye.

 

Oppsettet der ser greit ut. Bare bytte ut psu og velge ikke pro versjonen av ssd'n, så er det nærmere budsjettet :)

 

HD 5450 har 5 stjerner på komplett

 

Hallo? Ikke i en spill pc til 11-12000kr

Endret av otl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Oppsettet der ser greit ut. Bare bytte ut psu og velge ikke pro versjonen av ssd'n, så er det nærmere budsjettet :)

 

Hehe, jepps. :)

 

HD 5450 har 5 stjerner på komplett

 

Nå er jeg nok frekk for å kalle deg n00b men geez, 5450 er ikke brukbart den dag i dag i en spill PC.

650Ti gjør til og med en bedre jobb.

Lenke til kommentar

Ville nok investert i en Noctua NH-D14. Hvorfor ikke Asus 670 btw? Flott kort til bra penge, 2995,- kr.

Hvis du leser posten over, sa jeg at jeg kan kjøpe den lista og kjøpe en NH-D14 litt senere (2 uker ca).

 

7970 yter bedre enn 670, så derfor valgte jeg det. Det er ganske dyrt, men jeg har råd til det :)

Lenke til kommentar

Tja, du betaler jo tross alt ekstra for ASUS HD 7970, så greit nok. Noen få prosent ekstra for et tillegg i pris får være en personlig prioritering.

Er da veldig usikker på om ASUS sitt HD 7970 da hadde vært det beste. Sapphire sitt HD 7970 gir deg mer for pengene. Klarer ikke å finne noe ved ASUS sitt HD 7970 som gjør det spesielt for å være ærlig...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Noctua bråker ikke den? I følge de fleste så er den veldig stille og har effektiv kjøling.

 

Jeg sier Sapphire sitt HD 7970, har to stk. av dem selv og er kjempe fornøyd. Kan hende dem bråker en smule når dem begynner å jobbe veldig hardt under f.eks Crysis 3. Men ellers, meget stille.

 

Asus 670 frister veldig men 7970 yter som regel bedre. Hvis det skulle vært Asus sitt 7970 så måtte det vært Matrix Platinum. Sykt kort for pengene, håper ikke det ikke ender opp som MSI Lightning 680...

 

Men men, ser ikke noe spesielt med Asus sitt 7970 som koster 400,- kr mer. Blar du opp 200,- kr til så har du et Matrix Platinum.

 

http://www.dustinhome.no/product/5010654991/asus-radeon-hd7970-matrix-platinum-3gb-pci-e-dvi-dp/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

 

Har testet et, über.

Lenke til kommentar

Må si meg enig...

 

Enten Sapphire HD 7970 eller ASUS HD 7970 Matrix-P hadde vært gode valg.

 

Og når det kommer til CPU-kjøleren misforstod jeg bare. Den kjøleren kjører stillegående nok den.

Endret av MartN H
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412

Må si meg enig...

 

Enten Sapphire HD 7970 eller ASUS HD 7970 Matrix-P hadde vært gode valg.

 

Og når det kommer til CPU-kjøleren misforstod jeg bare. Den kjøleren kjører stillegående nok den.

 

Hehe, no worries.

 

 

Matrix Platinum finnes jo ingen steder på lager :(

 

Da bestiller du den og smører deg inn med tålmodighetskrem. Den kommer sikkert straks inn på lager igjen skal du se. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...