Gå til innhold

Skreddersy jobb?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg vurderer og skaffe meg jobb som telefonselger. Jeg veit de trenger folk..Men jeg er ikke interesert i å jobbe 2-3 ganger i uka når jeg allerde går på skole

kan bli litt kjett med skole fra 8:30-15:30 også jobb fra 16:00 - 21:00

 

Blir det for dumt og ringe ned dit og si at jeg bare vil jobbe på, ja si onsdag da?

på onsdag har vi korte dager på skolen så det hadde vert fint å jobba på den dagen.

 

Hvor mye tenker dere lønnen ligger på?

jeg tenker ca. 100,- x 6 timer = 600,- * 4 dager i mnd = 2400 kr noe som jeg syntes er en helt grei lønn.

 

 

Blir det for dumt å spørre om dette? spytt ut meningene deres!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel bare å søke, og ta diskusjonen med arbeidsmengde og tider på intervju. Tror ikke det skal være for store problemer å finner en løsning i en sånn jobb.

 

Ang lønn er det mulig det avhenger litt av hvor gammel du er, men jeg vet noen av mine venner som er over 18, som jobber som telefonselgere har 105 i timen + provisjon, så er du flink kan du nok tjene en del mer enn du estimerer.

Lenke til kommentar

Det er helt normalt å si at det er visse dager du kan eller ikke kan jobbe på.

 

Okei, takk for svar!

 

Er vel bare å søke, og ta diskusjonen med arbeidsmengde og tider på intervju. Tror ikke det skal være for store problemer å finner en løsning i en sånn jobb.

 

Ang lønn er det mulig det avhenger litt av hvor gammel du er, men jeg vet noen av mine venner som er over 18, som jobber som telefonselgere har 105 i timen + provisjon, så er du flink kan du nok tjene en del mer enn du estimerer.

 

er 16

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...