Gå til innhold

[Løst] Ny PC - hjelp


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er på utkikk etter ny pc. Kommer til og bli brukt til arma3 og company of heroes 2. Har blitt foreslått denne. Noen som kan hjelpe meg videre med å bestemme meg?

 

 

Varenr.:766170

CyberLink PowerDVD 10 OEM CD

Støtsikker PC-eske

SteelSeries QcK, Musematte i Tøy

APC Essential Surge Arrest,

Fractal Design Define R4 Black Pearl

Corsair CX 500W PSU

Intel® Core i5-3570K Processor

MSI Z77A-G43, Socket-1155

Crucial DDR3 BallistiX Sport 16GB KIT

Gainward GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA

Samsung SSD 840 PROSeries 256GB BULK

Samsung DVD Writer, SH-224BB

Microsoft OEM Wired Desktop 400

BenQ 24" LED GL2450HM

HDMI 1.4 flat Kabel M/M 3m gullkontakter

MS ROYALTY Win 8 Nordic

MS COA Win 8 Nordic

Garanti 3 år - Sende inn

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, du gjør det ikke enkelt..... :hmm: For det første har jeg null peiling på bygging, og for det andre så har jeg ikke peiling på hvordan jeg skal "programmere" eller installere windows eller noe.

For det første: Jeg hadde ei noen peiling på bygging. Men jeg tok litt research, og var skikkelig redd for at noe skulle gå galt første gang jeg bygde. Når jeg fikk pcen, bare fulgte jeg bruksanvisning, og det var mye lettere enn jeg trodde. Du trenger nesten ingen kunnskap, for det er som å lese en bruksanvisning med lego, bare med litt større biter. Du skal nok få det til.

 

Innstallere windows er bare å putte inn windows-cden i dvd-rommet. Etter det, går alt automatisk :=)

 

Og hva enn du gjør, ikke kjøp den pcen du valgte ut. Den er rett og slett ikke verdt det.

 

Se mitt oppsett i signatur. Det kostet 13 lapper på dustinhome, og jeg er veldig fornøyd.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Lol, tror det er en god grunn til at du har blitt anbefalt en intel cpu og et nvidia skjermkort i utgangspunktet. Den du "har bestemt deg for" gir lite fraps for pengene. Ville heller sett etter et skjermkort med mer enn 2gb ram dersom du har tenkt å ha den i noen år uten å oppgradere.

 

Hvorfor eie datamaskin hvis man ikke vet hvordan den fungerer? Kjøre bil uten å kunne kjøre, kan for bli farlig. Nå er det ikke farlig å eie en datamaskin uten å vite hvordan den fungerer, men hadde vært en fordel å sette seg litt bedre inn i tingene i stedet for å løpe og kjøpe. Dersom du tar 1 måned og setter deg inn i litt forskjellig så kanskje blir det litt lettere :)

 

http://www.youtube.com/user/Techquickie

Lenke til kommentar

Lol, tror det er en god grunn til at du har blitt anbefalt en intel cpu og et nvidia skjermkort i utgangspunktet. Den du "har bestemt deg for" gir lite fraps for pengene. Ville heller sett etter et skjermkort med mer enn 2gb ram dersom du har tenkt å ha den i noen år uten å oppgradere.

 

Hvorfor eie datamaskin hvis man ikke vet hvordan den fungerer? Kjøre bil uten å kunne kjøre, kan for bli farlig. Nå er det ikke farlig å eie en datamaskin uten å vite hvordan den fungerer, men hadde vært en fordel å sette seg litt bedre inn i tingene i stedet for å løpe og kjøpe. Dersom du tar 1 måned og setter deg inn i litt forskjellig så kanskje blir det litt lettere :)

 

http://www.youtube.com/user/Techquickie

Amd sine skjermkort er det ikke noe galt med ;) Angående prosessorer, er intel å foretrekke :)

 

Det var det jeg gjorde. Tok meg godt inn i det, og gjorde masse research. Vet fortsatt ikke 'alt', men vet utrolig mye, og mye mer enn alle jeg kjenner. Utrliig gøy er det også

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...