Gå til innhold

Anbefalinger av kamera uten IXUS 400 er det mulig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Canon ixus 400 men så feil kan man ta

 

Jeg vet mange synes feks olympus er ok men med de minneprisene

så bør man jo ha et Compact Flash kamera ?

 

Hvis du er opptatt pris, noe det virker som, så er vel ikke ixus-kameraene det som gir mest for pengene. Du betaler for liten størrelse og et godt design. Ikke at det er et dårlig kamera, men ikke det beste i sin prisklasse.

Lenke til kommentar

Hvis du er opptatt pris,  noe det virker som, så er vel ikke ixus-kameraene det som gir mest for pengene. Du betaler for liten størrelse og et godt design. Ikke at det er et dårlig kamera, men ikke det beste i sin prisklasse.

 

Selvfølgelig betaler man for mye mere for kamera som er så kompakte at man hele tiden tar de med seg. at bildekvaliteten også er god er jo heller ikke noe minus men at man ikke anbefaler en kompaktklasse er for meg vanskelig å forstå. At man heller velger et kamera med minnebrikker som både har lav kapasitet og dobbel pris er for meg igjen litt uforstålig.

 

en ixus400 med 1 ekstra batteri og en 512 cf brikke koster ca 6000

at man kan få en casio r-40 til 1000 kr mindre er jo greit

men da et 512 mb minnekort koster 2400 så har man jo samme pris

 

ingen bruker vel 16/32 mb minnekort ??

Lenke til kommentar
en ixus400 med 1 ekstra batteri og en 512 cf brikke koster ca 6000at man kan få en casio r-40 til 1000 kr mindre er jo greit

men da et 512 mb minnekort koster 2400 så har man jo samme pris

 

ingen bruker vel 16/32 mb minnekort ??

 

Det finnes en mellomting. De færreste er vel så lenge borte fra en pc at de trenger enorme minnekort.

 

Mer vanlig vil jeg tro at det er å kjøpe et 128 MB eller 256 MB kort. Da skiller det kun noen få hundrelapper for et minnekort. Men fortsatt i CF sitt favør. Totalsummen taler fortsatt til Casios fordel, så man må selv avgjøre om man syns det er verdt de ekstra kronene for en ixus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...