Jentungen2 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Herlig J1 Vårstemning dette, med så unge friske fargespreke blåveiser !!! Fortsatt god helg til deg også. Hilsen J2
jarle-60 Skrevet 21. april 2013 Skrevet 21. april 2013 Herlig med den første blåveisen , flott bilde du viser her. Ville klipt litt mere på venstre side av bildet,syntes stammen eller kvisten er noe forstyrrende. Men det er meg , ikke sikkert du er enig i det .
Laila - Skrevet 21. april 2013 Forfatter Skrevet 21. april 2013 Herlig J1 Vårstemning dette, med så unge friske fargespreke blåveiser !!!Fortsatt god helg til deg også. Hilsen J2 Takker J
Laila - Skrevet 21. april 2013 Forfatter Skrevet 21. april 2013 Herlig med den første blåveisen , flott bilde du viser her. Ville klipt litt mere på venstre side av bildet,syntes stammen eller kvisten er noe forstyrrende. Men det er meg , ikke sikkert du er enig i det . Takk Jarle Jo jeg er enig. Litt mye kaos. Slet med hvor jeg skulle klippe, og er glad for tips )
Laila - Skrevet 27. april 2013 Forfatter Skrevet 27. april 2013 nydelig blåveis, fått frem detaljer bra. Takker Knut S. Det kom stadige vindkast, og jeg visste at ikke er optimalt- så noe bevegelsesuskarphet i midten av blåveisen ble det. Mitt første blåveisbilde - og jeg klarte ikke å vente på bedre vær
Anbefalte innlegg