Gå til innhold

fotball sko nike adidas


Player10

Anbefalte innlegg

Hei jeg var innom en sport butikk i går og jeg fikk vite at foten min er for bred slik at jeg ikke kan ta på nike fotball sko fordi det fører til at jeg bare må kjøpe en større størrelse og foten passer ikke hele skoen, da får jeg bare skader. Men med adidas kan jeg sikkert finne noen sko størrelse 44 uten å få skader på sidene av foten..men synd at jeg ikke får brukt nike ...det er kjipt er det ingenting jeg får gjort ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg og har en bred fot men pleier å bruke Nike. Er det ikke slik at de i Nike Mercurial serien liksom utvider seg og får bedre passform på foten etterhvert? Adidas har jo veldig bra skoe og, som F50 og Predator :) For min del liker jeg Predator best, det føles mest solid, funker bra både til skudd og gå i taklinger med. Pluss, det gjør jævlig vondt å bli stemplet når du bruker F50 :)

Lenke til kommentar

Jeg tror han sa at nike utvider seg, men den utvider seg på lengden ikke bredden sånn at foten din sitter ikke perfekt, men men vet ikke, vil gjerne bruke nike ettersom har en skudd fot som Ronaldo, men må sikkert satse på Adidas.

 

Haha, du har jo Lampard, Gerrard, Beckham og de som bruker Predator da. Både Predator og de vapor, superfly etc er jo kongesko!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...