xtyfoonx Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 hei jeg lurte på hvilken kabel som er best for gaming og klare farger på pc? HDMI eller DVI?
War Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 Dvi dual-link støtter høyere oppløsning og HZ (for eks 120hz) så jeg bruker det. Forskjell på fargene om monitoren din ikke har høyere oppløsning en HDMI klarer tviler jeg på at det er forskjell på. Det egner seg vel best fra pc til hdtv. Ville selv ha gått for duallink DVI så slipper jeg tenke på kabelen.
xtyfoonx Skrevet 10. april 2013 Forfatter Skrevet 10. april 2013 Dvi dual-link støtter høyere oppløsning og HZ (for eks 120hz) så jeg bruker det. Forskjell på fargene om monitoren din ikke har høyere oppløsning en HDMI klarer tviler jeg på at det er forskjell på. Det egner seg vel best fra pc til hdtv. Ville selv ha gått for duallink DVI så slipper jeg tenke på kabelen. kan du sende meg link til en dvi som ikke er så veldig dyr men god?
War Skrevet 10. april 2013 Skrevet 10. april 2013 (endret) De kan kjøpe den billigste, forskjellene er om det er dual-link eller ikke. DL må man ha om man for eks skal ha en 120hz spilleskjerm ol. http://www.komplett....aspx?sku=108966 Dvs 24 bits per pixel eller mer så kreves dual. Endret 10. april 2013 av War
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå