Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ikke-verbal kommunikasjon i et forhold


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Skriver en masteroppgave om ikke-verbal kommunikasjon i et forhold og er avhengig av deres respons. Jeg setter stor pris på at dere bruker 2 min til å utføre denne korte undersøkelsen. Har veldig lite tidsfrist, så vær så snill å hjelpe meg. Mange takk på forhånd!

 

Mangler 7 respons. Tar kun 2 min å gjøre udnersøkelsen.

 

 

http://kwiksurveys.c...kch169rj511468

7

Endret av ice eightynine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har virkelig lite med tid, fristen nærmer seg og jeg må ha flere svar for å kunne utføre studiet i det hele tatt. Jeg er avhenging av deres hjelp. Undersøkelsen tar bare ca. 2 min.

 

Hei, nå har jeg respondert. Jeg tror du ville få flere til å svare hvis du la inn en del forklaringer i teksten. Spørreskjemaet er litt vanskelig å forstå for en som ikke har særlig kunnskap om fagområdet, og en del av svaralternativene er dessuten ikke i samsvar med spørsmålet som stilles. Feks når man spør om HVOR OFTE - virker det rart å skulle svare med grad av ENIG------UENIG.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei, nå har jeg respondert. Jeg tror du ville få flere til å svare hvis du la inn en del forklaringer i teksten. Spørreskjemaet er litt vanskelig å forstå for en som ikke har særlig kunnskap om fagområdet, og en del av svaralternativene er dessuten ikke i samsvar med spørsmålet som stilles. Feks når man spør om HVOR OFTE - virker det rart å skulle svare med grad av ENIG------UENIG.

 

Ja, du har vel rett. Men tenkte ikke over det, og ja vet at det ble litt feil valg av svaralternativer på noen spørsmål, men det gikk ikke an å endre etter at jeg hadde publisert undersøkelsen. Men takk for at du svarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...