Gå til innhold

Former

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte meg det var ditt ja, da jeg så bildet på oversikten. Hvordan tolke dette da? Syndenes forlatelse? Lyset på korset fungerer bra, mot den mørke bakgrunnen. Likte bildet!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Flott bilde, har vendt tilbake til det mange ganger og jeg tenker at du visuelt har oppnådd en fin balanse mellom de kurvede/runde/myke former (bryster, mønster i brystholder osv. ) og de rette/hardere former (smykket/korset/metall). Symbolsk så velger jeg å tolke bildet slik at sensualitet og det å være en troende ikke trenger være noe motsettende :) Synes lys, skygger og vignettering spiller fint inn, du har vel valgt hardt lys for å spille på kontrastene mellom det sorte i brystholderen og det hvite i blek hud antar jeg :) Det er ett eget særpreg over bildene dine som jeg liker veldig godt, nesten aldri til å ta feil av :thumbup:

Endret av Jentungen2
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk for den utfyllende og reflekterende tilbakemeldingen det var veldig hyggelig å høre:) synes din analysering stemmer godt med hvordan jeg tenker:) Ha en flott helg!

Hilsen Tove

Skrevet

Bibelstripp! Eller som det heter i visa til Øystein Sunde: Rett ut av Ten Sing med puppen i været,hun veit åssen det skal være.Frøken bibelstripp.Fint foto!!

Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen fra deg!

mvh

Tove

• 6 måneder senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...