Theatät Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Heisann. Trenger noen tips til kabelrydding i PCen min. Har fullstendig modulær strømforsyning, men bruker flere kabler enn det er behov for. Blan annet kunne jeg spart meg en molex-utgang, dersom jeg hadde en molex til sata kabel, og på samme måte kunne jeg spart plass om jeg hadde en sata-sata extender. Kikket litt på ebay, og ser at disse kablene praktisk talt gis bort, men er litt usikker på hvordan det er å sette billigkabler fra tilfeldige selgere på ebay inn i pcen. Er det noen som har erfaring med slike kabler? Eventuelt andre plasser de kan kjøpes? (ligger på ebay for 10-20 kroner)
War Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 Kabel er kabel, men er det sååå dyrt i norge? 60kr ol? Hvis du bor i trondheim kan du få en svart molex til 2 sata av meg.
Theatät Skrevet 1. april 2013 Forfatter Skrevet 1. april 2013 (endret) Hehe, mulig det ikke koster noe særlig her heller. Problemet er mer hvor jeg får tak i det. Har en molex til sata som fulgte med skjermkortet, men trenger en sata-hun til molex-han (tror jeg). Ellers takk for tilbudet! Endret 1. april 2013 av jøggZ
War Skrevet 1. april 2013 Skrevet 1. april 2013 http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10175 Ebay-kabler er helt ok de, det er bare mye styr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå