Gå til innhold

smartbuyglasses.no!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kjøpte briller derfra i januar. Det tok ca 2 uker fra jeg bestilte til jeg fikk dem i posten. Mine briller kom utrolig nok på 970,- inkludert frakt. Jeg kan trygt anbefale dem. Bestilte solbriller derfra for et par dager siden.

 

God erfaring. Tror derimot at du ikke kan forvente deg særlig god oppfølging og hjelp osv. For min del så testet jeg de aktuelle brillene hos optikker og bestilte de samme på nett ved hjelp av brilleseddel. Null problem. Et tips er å velge de tynneste glassene dersom du er i øvre sjiktet mellom to styrkenivåer.

Endret av Lakrisbåt
Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Jeg skal ikke kjøpe noe som helst fra smartbuyglasses.no igjen. Jeg har ventet på brillene mine i 1 måned og 1 uke (fremdeles ikke fått de). Dette er glass med styrke i.

 

Sist uke fikk jeg denne meldingen "Bestillingen er på vei til vårt distribusjonssenter og vi forventer å motta varen innen 2-5 virkedager, etter mottak og klarering vil vi bruke vår registrerte ekspress-budtjeneste for umiddelbar avsendelse til angitt adresse."

 

Hva, tenkte jeg, har de ikke sendt brillene en gang? Hva har de gjort i løpet av en måned? Det kan umulig ha tatt så lang tid. Da jeg sier at jeg har ventet lenge på å få brillene, plutselig kommer de med en mail hvor de sier at jeg ikke har fått brillene enda fordi de venter på betaling, men hvis jeg har betalt allerede skal jeg sende transaksjonsnummer. Klart jeg har betalt, jeg hadde ikke ventet å få noen vare dersom jeg ikke hadde betalt. Pluss jeg hadde fått bekreftelse fra dem tidligere på at jeg hadde betalt.

 

Jeg klarer virkelig ikke å ta et slikt firma seriøst, et firma som ikke har oversikt eller melder ifra om slike ting. De har vist så lite profesjonalitet i denne saken og jeg begynner å tro at jeg aldri vil motta brillene mine. Det er dessverre min erfaring. Jeg har kun registrert meg her med den hensikt å skrive et svar på dette temaet, fordi svaret til Lakrisbåt fikk meg til å tørre å bestille brillene fra denne siden.

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...