Gå til innhold

Anbefalte non-shooter coop-spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Sacred Citadel

Castel crashers

Trine / Trine 2 (eneste problemet er at Trine 1 ikke har online funksjon)

Wanderlust: Rebirth

Tobe's vertical adventure

 

 

Ikke akkurat Co-op spill men kan spilles sammen.

Trials

Trackmania

 

 

Det er de jeg kan tenke på i farten som man ikke trenger mus på, ville også nevnt Half-Minute Hero, men kan ikke huske om du må bruke mus eller ikke, det er ialfall ikke en stor del å bruke mus på det spillet.

 

Hvis det er noen flere spill dere vil nevne som ikke er et FPS og er Co-op så gjerne nevn flere.

Endret av Zplatter
Lenke til kommentar

Ikke i svarte helvette om det går ann å spille med jævla mousepad på Minecraft. Ikke narr meg til å le. Det fungerer bedre å bruke satans musetaster enn å bruke mousepad på Minecraft.

 

IMHO, don't listen to him.

Bare på grunn av ordbruken din skjønner man at du ikke er til å høre på. Har selv spilt i nesten 3 måneder med mousepad, siden musa var på reperasjon. Så klart, det er mye bedre med mus, men padden kan brukes.

Lenke til kommentar

Bare på grunn av ordbruken din skjønner man at du ikke er til å høre på. Har selv spilt i nesten 3 måneder med mousepad, siden musa var på reperasjon. Så klart, det er mye bedre med mus, men padden kan brukes.

Snakker av personlig erfaring. Var en tid der jeg faktisk brukte musetaster. Dessuten var det ment på spøk + jeg var ganske trøtt.
Lenke til kommentar

Må bare si at Trine 2 var utrolig artig å spille sammens med en venn. Selv om det blir mere ødelegging for hverandre og generelt kuking rundt var det ekstremt artig! Av og til kan man ha det artig med å tulle med hverandre men noen ganger må man bare ta seg sammen å samarbeide godt. Akkurat slik et spill skal være syns jeg. Hjelper på at det er ganske pent å se på og at soundtracket er ganske bra!

 

Trine 2 fungerer også heeelt fint på mousepad.

Endret av Haygon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...