Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kostnad på leie av parkeringsplass Møllenberg i Trondheim?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Har kjøpt meg kåk med carport. Ettersom jeg ikke har bil tenkte jeg å sjekke om hvor mye jeg kan få hvis jeg leier ut denne. Etter å ha søkt på nettet finner jeg ut at firma som driver med dette tar vanvittige summer i leie. Jeg har ingen håp i å komme i samme prisklasse som disse ettersom parkeringsplassen min er i carport med grus. Privat utleie er det lite informasjon å finne når jeg googler.

 

Hvis det er småkroner det er snakk om tar jeg heller å har gratis parkering til venner og familie når de kommer på besøk.

 

Noen som har erfaring med leie eller utleie av parkeringsplass i Trondheim (Møllenberg) som har litt peiling på dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ingen konkret erfaring med området, men generelt vil jo prisen avhenge av beliggenhet - naboen vil kanskje være villig til å betale mer enn en som bor 2 km unna. En carport er jo mest attraktiv til bruksbiler - veteranbilgjengen (som gjerne tåler litt lengre reisevei) vil jo helst ha lukket og låst garasje.

 

Hvis det er tilgang til strøm for motorvarmer eller batterilader vil dette trekke opp - men det vil også medføre kostnader for deg.

 

Ser garasjeplasser i sentrum leies ut for 700-1400 pr mnd, mens parkeringsplass ved NTNU koster 430,-

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=18318829

 

Hvis jeg var deg ville jeg prøvd om jeg fikk napp på rundt 500,- pr mnd

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for respons!

 

500,- høres fornuftig ut for naboer å bruke parkeringsplassen, men tror ikke disse er i målgruppa. Trondheim parkering har parkeringshus på Møllenberg med 880,- per mnd for beboere. Folk som kjører bil til jobb på Møllenberg/Solsiden må betale 2150,- per mnd (1850,- kl. 00:00-17:00). Håper å ha disse som målgruppe for kanskje 600-700,- per mnd med parkering fra 00:00 til 17:00? Høres dette for ille ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...