Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

hjelp. fåkke til å laste ned!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg trenger hjelp :shrug: jeg får ikke til å laste ned fra internet. alt startet da vi sulle få oss to brukere på en data . vi fikk oss det men... etter vi hadde gjort det, gikk det ikke ann å laste ned fra internet :grumpy: HJEEELP :cry::cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beskriv først hva du har gjort:

(Installerte protokoller/tjenester, om du kobler opp via modem, isdn adsl eller annet.)

(PS! Ta en titt på rettningslinjer vedr. bruk av smileys, tegnsetting, store bokstaver og rettskrivning.)

Skrevet

jeg vet ikke helt hva jeg har gjort, men kan ikke noen bare gi et forslag til noe jeg kan gjøre med det.

OBS:når jeg prøver og laste ned kommer det opp et q-time pro merke, også går det ei lita stund så kommer det opp en slags tegnet filmrul med q-time merket på so er revet i to!

Skrevet
jeg vet ikke helt hva jeg har gjort, men kan ikke noen bare gi et forslag til noe jeg kan gjøre med det.

OBS:når jeg prøver og laste ned kommer det opp et q-time pro merke, også går det ei lita stund så kommer det opp en slags tegnet filmrul med q-time merket på so er revet i to!

Utifra det du forteller så er det lite hjelp å hente. Du må da vite om du har isdn, adsl eller ?

Skrevet

Det betyr som regel at Quicktime ikke finner filen den skal kjøre. Enten så ligger den ikke på serveren eller så er du ikke på nett. Hva med å prøve å laste ned noe annet? Feks en demo på ett spill evt prog. De skal ikke behandles av quiktime. så hvis du får lastet ned de er det quicktime som er problemet.

PS: Du har vel ikke satt quicktime som default behandler av alle filformat?

Skrevet

Meget mulig av Qtime har installert seg som default applikasjon som skal håndtere download av alle sort media filer. Klarer du å laste ned noen ting ? Prøv med andre type filer enn media. Prøv å laste ned et program, fil av typen .exe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...