Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Kontrollprøve BI matematikk for økonomer vår 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har regnet ut slik på 4f om hva blir overskuddet i dette tilfellet??

p(x)= I(x) - C(x)

= -x^2 +28x -130

Så setter jeg inn O(x)= 14:

= -x^2 +28x -130 -14

= -x^2 +28x -144

Jeg har regnet ut slik på 4f om hva blir overskuddet i dette tilfellet??

p(x)= I(x) - C(x)

= -x^2 +28x -130

Så setter jeg inn O(x)= 14:

= -x^2 +28x -130 -14

= -x^2 +28x -144

 

Jeg skjønner ikke hvordan du har løst oppgave 4f?? Kan du vise utregningen for det??? Noen som kan vise utregningen for oppgave 4g??

 

Jeg skjønner ikke hvordan du har løst oppgave 4f?? Kan du vise utregningen for det??? Noen som kan vise utregningen for oppgave 4g??

Lenke til kommentar

Hei. På 4 e. Hvordan kommer man fra 72-2x^2-(x^2+44x+130) til x^2+28x-130.

 

Hvilken måte skal jeg gå fram på. Hadde vært supert hvis noen gadd å vise meg

Husk at minustegnet utenfor parantesen har innvirkning på det som står inni. Ellers er det bare å regne på helt vanlig måte :)

Lenke til kommentar

Noen som aner om denne Fristen gjelder MET29101 og? Strøk på multiple-choicen ifjor, men har ikke fått noe varsel om at jeg må levere noe som helst i dette faget. Allikevel fant jeg ett oppgavesett som merkelig nok lå under årets eksamensoppgaver (med frist imorra, akkurat som 29103). Problemet nå er at jeg har levert 29103, men ikke 29101.

Så det jeg lurer på er om jeg MÅ levere imorgen for i det hele tatt få ta en eksamen denne våren. Håper noen har peiling på dette.

Endret av ResidentOfHell
Lenke til kommentar

Noen som aner om denne Fristen gjelder MET29101 og? Strøk på multiple-choicen ifjor, men har ikke fått noe varsel om at jeg må levere noe som helst i dette faget. Allikevel fant jeg ett oppgavesett som merkelig nok lå under årets eksamensoppgaver (med frist imorra, akkurat som 29103). Problemet nå er at jeg har levert 29103, men ikke 29101.

Så det jeg lurer på er om jeg MÅ levere imorgen for i det hele tatt få ta en eksamen denne våren. Håper noen har peiling på dette.

 

Skal ikkje seie noko 100%, men eg vil tru at du berre treng å ta ein ny multiple choice test. Slik som eg har forstått det kan du gå opp til eksamen uansett, men du får ikkje resultatet godkjent før du har stått på multiple choicen.

Endret av haugs227
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...