Gå til innhold

Remember me utsatt!


T@worion

Anbefalte innlegg

Skriver i bloggen min i dag!

 

games4life.blogg.no

 

Under den årlige "gamescom" i fjor sommer kunne capcom stolt annonsere Remember me som etter planen skulle komme i slutten av Mai, men er nå utsatt til begynnelsen av Juni. Det skriver gamespot.

 

I Remember me, som blir ett fremtids spill (nærmere bestemt 2084), får vi spille den unge og vakre Nilin, som i tilegg til fysiske ferdigheter også besitter evnen til å bryte seg inn i menneskers hukommelse hvor hun kan stjele og endre folks minner. Hun var en "minnejeger" som fikk sin egen hukommelse slettet av myndighetene. Vi skal i begynnelsen av Juni hjelpe Nilin med å finne tilbake til sin identiteten mens hunflykter ifra de samme som slettet den.

Jeg håper og tror dette blir nok ett stjerneskudd i spillsamlingen og gleder meg til å få fingrene i det!

 

Hva synes dere om dette?

 

Thomas

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spillet er ikke kansellert og det kommer nok med god biter utover. så om mann må vente litt er det helt greit. ikke noe å kaste seg i veggen for det her...

Det er sant! :) det skulle jo etter planen slippes i Norge 31 Mai, men blir nok ikke utsatt mer enn maks ett par uker! Gleder meg til dette!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...