Gå til innhold

Super Smash Bros til wiiU utsatt?


T@worion

Anbefalte innlegg

Skriver på bloggen min idag at senebetennelse kan gi forsinkelser for det kommende storspillet!

 

games4life.blogg.no

 

Gamespot skrev i går at spillutvikleren Mashahiro Sakurai, som har tittelen "director" for Smash Bros, lider av senebetennelse og muskel plager. Dette skal vistnok var såpass ille at det går utover utviklingsprosessen. Hvor mye eller om det blir utsatt vet vi ikke enda siden det ikke er stemplet noen offisiell utgivelses dato for spillet!

 

Super Smash Bros er en av de store merkevarene til Nintendo, og med den kritiske spilltørken deres nye supersatsing, WiiU nå gjennomgår er det viktig for dem at det kommer noe som kan slukke tørsten til fansen. De er allerede skuffet over salget av den nye generasjonen til Nintendo, men det er kanskje ikke så rart siden det ikke akkurat har vært noen overflod av utgivelser fra den høyt elskede spillgiganten.

 

Om senebetennelsen er en skade som kom ifra spillet eller ikke sies det ikke noe om, men han greier vistnok ikke å gjøre de superkule angrepene, så spilltestingen ifra hans side går litt sakte!

Jeg ønsker Mashahiro god bedring og håper å se Super Smash under juletreet i år!

Thomas

 

hva synes dere om utvalget på WiiU?

Endret av T@worion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skrives "senebetennelse".

 

Og vær så snill, slutt å spam den bloggen din over hele forumet.

 

Takk

beklager skrivefeilen! kan jo ikke gå under spam når jeg også tar opp saken i forumet! Må jo være lov å vise til siden. Det er tross alt altfor få som skriver om spill og de spillmediene vi har i Norge dekker svært lite av det som skjer i spillverdenen. (selv om jeg likevel er fornøyd med god journalistikk på de forskjellige.)
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Skriver på bloggen min idag at senebetennelse kan gi forsinkelser for det kommende storspillet!

 

games4life.blogg.no

 

Gamespot skrev i går at spillutvikleren Mashahiro Sakurai, som har tittelen "director" for Smash Bros, lider av senebetennelse og muskel plager. Dette skal vistnok var såpass ille at det går utover utviklingsprosessen. Hvor mye eller om det blir utsatt vet vi ikke enda siden det ikke er stemplet noen offisiell utgivelses dato for spillet!

 

Super Smash Bros er en av de store merkevarene til Nintendo, og med den kritiske spilltørken deres nye supersatsing, WiiU nå gjennomgår er det viktig for dem at det kommer noe som kan slukke tørsten til fansen. De er allerede skuffet over salget av den nye generasjonen til Nintendo, men det er kanskje ikke så rart siden det ikke akkurat har vært noen overflod av utgivelser fra den høyt elskede spillgiganten.

 

Om senebetennelsen er en skade som kom ifra spillet eller ikke sies det ikke noe om, men han greier vistnok ikke å gjøre de superkule angrepene, så spilltestingen ifra hans side går litt sakte!

Jeg ønsker Mashahiro god bedring og håper å se Super Smash under juletreet i år!

Thomas

 

hva synes dere om utvalget på WiiU?

Skjønte vel egentlig at Super Smash ikke kom til å komme før slutten av dette året/begynnelsen av neste år uansett, men det var jo trist å høre at det blir forsinket :/

 

Utvalget til wiiU er ikke så bra for tiden, eneste spillene jeg spiller på den er: Tekken Tag Tournament 2, Sonic All Stars Racing Transformed og New Super Mario Bros U(de må seriøst slutte å lage flere New super mario bros spill).

Som flere har sagt så savner jeg også en skikkelig nintendo tittel som: F-Zero, Super Smash, Zelda, Metroid osv.

Foreløpig er det ikke en slik stor nintendo tittel å se, dermed venter nok mange med å kjøpe wiiU til en av disse titlene dukker opp(er nok derfor salget går dårlig akkurat nå). Men jeg tror wiiU kommer til å selge som hakka møkk når disse titlene finner veien til konsollen :)

Endret av NinjaChrister
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...