Gå til innhold

xp key


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor bruker folk så mye tid på å finne ut om de blir tatt når de bruker fake/stjålet xp-key?

 

Hva med å kjøpe OS'et? Det er jo ikke så jævli dyrt. Hvis du ikke har råd til å kjøpe xp, så hold deg til freeware da. Legg inn linux eller no.

 

Den kommentaren var usakelig. Ikke bland din moral inn i spørsmålet om Microsofts forhold til genererte serials.

Lenke til kommentar
Men si nå at jeg ikke for aktivert på grunn av en falsk key. Er det noen som har testet ut om det microsoft sier, om at maskinen vil slutte å virke om 30 dager, virkelig er sant.  

Du vet Microsoft er gode til å lyve og lure.

 

 

Altså det som skjer er at du ikke får logget deg inn på windows etter 30 dager. Du kan bare logge deg inn i safe-mode. Det nytter heller ikke å legge inn windows på nytt, du må formatere og starte forfra.

Lenke til kommentar
Øhhhhh... Microsoft tar blodpris for software som ofte ikke holder mål. Synes du det er rimelig pris? Hørt om (tilnærmet) monopol før?

 

hvilke produkter bruker du (ja, du) som du mener de tar blodpris for? winXP koster meg bekjent et sted mellom 1000-1500kr.. tre ganger prisen for et normalt spill (som du gjerne bruker et par dager totalt).

 

makan til sutring.. står de med kniven mot strupen din og tvinger deg til å bruke windows?

Lenke til kommentar
Øhhhhh... Microsoft tar blodpris for software som ofte ikke holder mål. Synes du det er rimelig pris? Hørt om (tilnærmet) monopol før?

 

hvilke produkter bruker du (ja, du) som du mener de tar blodpris for? winXP koster meg bekjent et sted mellom 1000-1500kr.. tre ganger prisen for et normalt spill (som du gjerne bruker et par dager totalt).

 

makan til sutring.. står de med kniven mot strupen din og tvinger deg til å bruke windows?

Jeg bruker win xp pro engelsk (ikke oppgradering) og xp office pro pakke. Om ikke jeg tar feil så finnes det noe som heter Star office som har en mye mer fornuftig pris, så kanskje det blir det neste gang? Og selvfølgelig finnes det studentpakker, men det står svært dårlig til i forhold til hva en stundent EGENTLIG kan betale! Tror neppe jeg er den eneste som mener det er blodpriser på Microsofts produkter. Hva blir det neste, mener du Telenor har akseptable priser? :lol:

Lenke til kommentar
Øhhhhh... Microsoft tar blodpris for software som ofte ikke holder mål. Synes du det er rimelig pris? Hørt om (tilnærmet) monopol før?

 

hvilke produkter bruker du (ja, du) som du mener de tar blodpris for? winXP koster meg bekjent et sted mellom 1000-1500kr.. tre ganger prisen for et normalt spill (som du gjerne bruker et par dager totalt).

 

makan til sutring.. står de med kniven mot strupen din og tvinger deg til å bruke windows?

Jeg bruker win xp pro engelsk (ikke oppgradering) og xp office pro pakke. Om ikke jeg tar feil så finnes det noe som heter Star office som har en mye mer fornuftig pris, så kanskje det blir det neste gang? Og selvfølgelig finnes det studentpakker, men det står svært dårlig til i forhold til hva en stundent EGENTLIG kan betale! Tror neppe jeg er den eneste som mener det er blodpriser på Microsofts produkter. Hva blir det neste, mener du Telenor har akseptable priser? :lol:

 

det blir feil å blande inn telenor sine priser her

så vidt jeg kan lese så er dette om ms?

og jeg synes ikke at ms sine priser er så ille

hvis man tenker på spilllene og kino, hvor lenge bruker du det?

hvor lenge bruker du windows?

hva er da billigst med tanke på hvor lenge du bruker det?

og det å blande inn telenor, windows betaler du en gang og ikke mndlig ikke sant? eller har jeg misforstått?

Lenke til kommentar

Det blir litt feil å blande inn filmer/kino også da. Når man bruker de så forventer man jo at man kan se hele filmen uten problemer som at man må begynne å se fra begynnelsen igjen eller noe sånt ;)

 

Pris på XP er det folk er villige til å betale. Er man ikke villige til å betale prisen bruker man warez eller *nix (evt mac :)) Om det er blodpris er det opp til den enkelte å avgjøre. Det kommer jo ann på hvor mange penger man har og hvor mye man synes man får for pengene.

Lenke til kommentar
Øhhhhh... Microsoft tar blodpris for software som ofte ikke holder mål. Synes du det er rimelig pris? Hørt om (tilnærmet) monopol før?

 

hvilke produkter bruker du (ja, du) som du mener de tar blodpris for? winXP koster meg bekjent et sted mellom 1000-1500kr.. tre ganger prisen for et normalt spill (som du gjerne bruker et par dager totalt).

 

makan til sutring.. står de med kniven mot strupen din og tvinger deg til å bruke windows?

Jeg bruker win xp pro engelsk (ikke oppgradering) og xp office pro pakke. Om ikke jeg tar feil så finnes det noe som heter Star office som har en mye mer fornuftig pris, så kanskje det blir det neste gang? Og selvfølgelig finnes det studentpakker, men det står svært dårlig til i forhold til hva en stundent EGENTLIG kan betale! Tror neppe jeg er den eneste som mener det er blodpriser på Microsofts produkter. Hva blir det neste, mener du Telenor har akseptable priser? :lol:

 

det blir feil å blande inn telenor sine priser her

så vidt jeg kan lese så er dette om ms?

og jeg synes ikke at ms sine priser er så ille

hvis man tenker på spilllene og kino, hvor lenge bruker du det?

hvor lenge bruker du windows?

hva er da billigst med tanke på hvor lenge du bruker det?

og det å blande inn telenor, windows betaler du en gang og ikke mndlig ikke sant? eller har jeg misforstått?

Først om fremst, ta en spøk da mann! :o

Som en annen nevnte, film og spill er heller ingen sammenlikning. Tror du prisen på win ville vært den samme om der var konkurranse på markedet? Og da mener jeg virkelig konkurranse. Som microsoft til og med åpenlyst prøver å forhindre. JEG er student og vet hva JEG har råd til, så enkelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...